2008/05/15

AGENDA KULTURALA (Maiatzan15-18)

Asteburu honetan badugu zer ikusi, entzun eta disfrutaturik. Alde batetik Mendabiako Kultur Astea daukagu eta bestetik Bastidan Araba Euskaraz-en kantuaren aurkezpena egingo dute.

Mendabian jadanik hasiak dira bertako Kultur Astearekin.
Asteartean hitzaldi interesgarria izan zuten, "Mendavia: su relación con vascoparlantes".
Gaur, osteguna, antzerkia izango da, "Hala mintzatu zen Zappatrusta!"
Azkenik, igandean egun osoko jaia izango dugu:
-13:00 herri kirol erakustaldia
-15:00 Bazkari popularra Los Leones jatetxean

Bastidan aldiz Araba Euskarazeko kantaren aurkezpena dela eta, asteburu osorako ekintzak antolatu dituzte.

Larunbatean umeentzako antzerkia "Ametsen museoa" eta gauean bertso afaria (tiketak salgai Jatorrena jatetxean). Eta igandean Araba Euskarazeko abestiaren aurkezpena izango da eguerdian.

Os presentamos la agenda cultural para este fin de semana. Por un lado tenemos la Semana Cultural de Mendabia y por otro lado la presentación de la canción del Araba Euskaraz en Bastida.
La Semana Cultural de Mendabia ya ha comenzado. El martes hubo una interesante charla,
"Mendavia: su relación con vascoparlantes". Hoy jueves se representará la obra de teatro "Así habló Zappatrusta", el cual es en euskara.
Para finalizar, el domingo tendremos una demostración de deporte rural y después la comida popular en el bar Los Leones.

Por otro lado, en Bastida se presentará la canción del Araba Euskaraz, para lo cual han organizado una serie de actividades para el fin de semana.
Este sábado habrá un teatro infantil en euskara "Ametsen museoa" (Museo de los sueños) y por la noche una cena con bertsolaris. La presentación propiamente dicha será el domingo al mediodía.

No hay comentarios: