DBHko 4. eta 3.mailako ikasleok Urgune
proiektuan parte hartu dugu azken bi asteetan zehar. Zer landu dugu?
Ebro ibaiaren errealitatea hurbilagotik ezagutu genuen. Nola? Klasean
unitate didaktiko bat landu genuen Urgune proiektuko ordezkariekin
eta eduki teorikoa aldez aurretik landu ostean, Ebro ibaira irteera
bat ere egin genuen, non, rafting egiteaz gain, ingurunean ere
erreparatu genuen. Azkenik, ikasitako guztiarekin aurkezpen bat
prestatu genuen. Guardian gauzatu zen I. eskolarteko ur foroan
aurkeztua izan zen. Hemendik eskerrak eman nahi genizkieke Urguneko
kideei beren laguntzagatik.
Los/as alumnos/as de 4º y
3º de la ESO han participado en el proyecto Urgune, basado en el
estudio del río Ebro. ¿Qué se ha trabajado durante estas dos
semanas que ha durado el proyecto? Los chavales/as han recibido
cierta formación teórica en lo que a ecosistemas fluviales se
refiere, impartido por miembros de Urgune, desarrollando una unidad
didáctica a lo largo de cuatro sesiones en el aula. Después, y para
poner en práctica lo trabajado en clase, nos desplazamos al río
Ebro con intención de bajar un tramo practicando rafting mientras
observábamos el entorno. Para finalizar, se realizó una
presentación que alumnos de la ikastola expusieron en el I. foro
hídrico interescolar de Rioja Alavesa que tuvo lugar en La Guardia.
Desde aquí dar las gracias a los miembros de Urgune por su ayuda.
1 comentario:
Proiektu ederra. Inbiria ematen dit bertan egon ez izana. Horrelakoak oso gustukoak baititut.
Zorionak bada horrelako proiektu polit batean parte izanagatik.
Maite
Publicar un comentario