2011/10/21

L.H. 6 SEGURAKO BARNETEGIAN

Urriaren 17tik 21era L.H. 6.mailakoak Segurako Barnetegian izan gara. Gurekin tutoreak etorri dira eta bertan 4 begirale izan ditugu: Txema, Amaia, Agustin (Takolo) eta Ainhoa. Barnetegia oso polita eta handia zen, janaria oso goxoa eta ekintzak nahiko bereziak. Euskara eta hizkuntzen inguruan dexente hausnartu dugu. Pasiatzera joan ginen egun batean eta Zeraingo museoa ezagutzera joan ginen.
Azkenengo gauean gu geu prestatutako antzezlanak gainontzekoei aurkeztu genien eta dantzaldia izan genuen.
Emozioak agertu ziren eta gustora egin genuen lo.
Errepikatzeko gogoekin itzuli gara.

L@s alumn@s de 6º de primaria hemos estado en el barnetegi de Segura del 17 al 21 de octubre. A parte de nuestros tutores allí hemos tenido 4 monitores: Txema, Amaia, Agustin (Takolo) y Ainhoa. El albergue además de grande estaba muy bien, la comida ha sido buena y las actividades especiales. Hemos tenido la oportunidad de reflexionar mucho sobre el euskera y otros idiomas. Además hemos ido de paseo, conocido el museo de Zerain, karaoke... Ah!! y para el último día preparamos unas graciosas actuaciones. En este las emociones estuvieron a flor de piel. Tod@s nos hemos quedado con ganas de repetir

9 comentarios:

Anónimo dijo...

Nik oso ondo pasa nuen, segura oso handia zen eta mini golf a oso dibertigarria zen. Anne Aguilar

Anónimo dijo...

Oso ondo pasatu dut eta berriro joan nahi dut.OLATZ

Anónimo dijo...

Oso ondo pasa nuen logeletan ,Graceren ohera pasatzen Javi conturatu gabe,parkean jolasten...Berriro joatea gustatuko litzaidake,oso esperientzia ona eraman dudalako.

Anónimo dijo...

Oso ondo pasatu dut eta asko gustatu zait

Anónimo dijo...

Oso ondo pasa nuen logeletan: Graceren ohera pasatzen Javi conturatu gabe..Baina ezz bakarrik logeletan,parkea oso dibertigarria zen,berriro joatea gustatuko litzaidake.
Anne Aguilar

Anónimo dijo...

Berriro joan nahi dut, oso ondo pasa dudalako. Oso handia zen eta euskara asko landu dugulako. Herria piskat esagutzen nuen, baina orain politagoa iruditzen zait.OLATZ

Anónimo dijo...

Oso ondo pasatu dut . Paula Crespo

Anónimo dijo...

Nik oso on do pasa nuen, gustora egon nintzen eta oso handia zen.

Grace

maite dijo...

Ni ere primeran pasa nuen.
Ez dakizue zenbat disfrutatzen dugu irakasleok naturaltasunez euskaraz entzuten zaituztegunean.
Animo 6.maila!!!