2014/02/23

SENTIMENDUEN INBENTARIOA/ INVENTARIO DE SENTIMIENTOS


 DBH 1.mailan bihotza arakatzen aritu gara eta sentimenduen inbentarioa atera zaigu. 
Poza, tristura, haserrea, maitasuna, etsipena, urduritasuna, lasaitasuna, askatasuna, beldurra... sentimendu mordoa!
Nola eragiten digu poema batek? kanta batek? Nola sentitzen gara bizitzako egoeren aurrean? 
Hausnarketatik sentimenduen inbentarioa, kutxa, kajoia, armairua, dena delakoa, bakoitzak berea azaleratu du. 
Oso esperientzia polita, ez al duzue uste?
En 1º de la ESO hemos estado trabajando los sentimientos: enfado, amor, renuncia, nerviosismo, tranquilidad, libertad, miedo, ¡tantos y tantos sentimientos!
¿Cómo nos influye un poema, una canción? ¿Qué sentimos en diferentes momentos de la vida?
De esta reflexión ha florecido el inventario de los sentimienros, la caja, el cajón, el armario, cada cual le ha dado su nombre.
¿No os parece una bonita experiencia?

lasaitasuna-tranquilidad

konzentrazioa-concentración

harrotasuna-orgullo
oinarria-el punto de partida
poeta?

emaitza-resultado

prestakuntza- preparación



lanean-trabajando


11 comentarios:

Anónimo dijo...

Nik argazki hauek oso ondo iruditzen zait oso pozik nago eta barrea egiten nau Jonen argazkia eta nirea, Anton eta Iñigorena



ASIER

Anónimo dijo...

Jon poeta bat zara, ez nekien zu poeta egingo zinela liluratuta geratu naiz.

Anton

Anónimo dijo...

Asko gustatu zait proiektu hau. Rociorekin oso ondo pasatu genuen eta musikarekin barre egiten denbora osoan.
Proiektu motibagarria eta atsegina.


Claudia

Anónimo dijo...

Proiektu hau asko gustatzen zait, oso ondo dago eta egun hauetan klasean egin duguna oso polita eta dibertigarria izan da, pena merezi izan du hainbeste lan egitea ;) Batzuetan haserretu naiz ez zitzaidalako ni nahi nuena ateratzen, baina asko gustatu zait proiektua.


Carlos

Anónimo dijo...

Oso zaila, lasaia eta dibertigarria izan da. Asko kostatu zaigu, baina merezi izan du. Batzuei beste batzuei baino politagoa geratu zaie baina azkenean denak oso ondo geratu dira.




PABLO F.

Anónimo dijo...

Jon ez nekien poeta bat zinela, liluratuta geratu naiz. Egun horretan oso ondo pasatu nintzen ordenagailuekin proyektua egiten genuelako. Horrelako egun gehaigo egin behar ditugu.

Anónimo dijo...

Proiektu dibertigarria,atsegina eta motibagarria izan da.Batzuk ordenagiluz eta beste batzuk eskuz.
Gure gauzak kontatu ditugu bertan eta argazkiekin apaindutak.




Iñigo

Anónimo dijo...

Proiektua oso polita izan da eta ni liluratuta geratu naiz.Proiektua oso dibertigarria izan da egitea eta ez da izan bat ere zaila.
Zigor

Anónimo dijo...

Niri proiektu hau asko gustatu zait baina bukatu behar dut baina ongi pasa dut egiten ikastolan etxean bukatu behar dut gelditzen zaidana baina oso ongi dago eta espero dut hurrengoa ere dibertigarria izatea.

Anónimo dijo...

Niri poza eta parra sentiarazten didate argazkiak, zeren dibertigarriak eta barregarriak dira. Argazkiak ondo daude eta denok ateratzen gara.






Jon

Anónimo dijo...

Argazkiak oso politak dira denok ateratzen dira denok guade inauteriak prestatzen oso ondo pasatuko dugu
inauteriak irrikitan nago inauteriak
hasteko.






Igor