2008/09/08

IKASTOLAN HASTEKO UNEA IRITSI DA

Irakasleok irailaren hasieratik hemen bagaude ere, ikasleoi ere iritsi zaizue ikastolara iristeko unea. Aurreko ostiralean batzuk jadanik pasa zineten ikastolatik liburuak erostera eta aste honetan bertan jadanik klasean hasiko zarete.
Ikastolan badago berrikuntzarik, izan ere irakasleen artean aurpegi berri ugari ikusiko dituzue, batez ere DBHn. Alex, Maider, Amaia, Arturo, Ekaitz irakasleak eta Iban eta Leire monitoreak dira aurten iritsi zaizkigunak, beste guztiok iaztik bagaude, nahiz eta batzuek gela berriak izango ditugun aurten.
Aunque l@s profesor@s vinimos el 1 de septiembre, a l@s alumn@s ya os ha llegado la hora de acudir a la ikastola. Algun@s ya vinisteis el viernes pasado a comprar libros y ahora os toca abrirlos en clase.
Este año tendremos novedades entre l@s profesor@s ya que hay varias caras nuevas, sobre todo en DBH. L@s profesor@s Alex, Maider, Amaia, Arturo y Ekaitz y los monitores Iban y Leire son las nuevas caras de la ikastola.

4 comentarios:

Anónimo dijo...

mikel zelan zaude ikastolan ikasle berriekin?? guk gaur hasi gara La Pueblan eta egia esanda zaila ematen du baina nik uste dut saiatzen bagara aterako dugula. Lehenengo eguna eta zure kimikako apunteak behar izan ditugu ariketat egiteko! jaja. bueno ondo pasa eta ondo portatu nire ahizparekin!

muxu bat. Oibar eta Sandra!

Anónimo dijo...

Agur uda, sartu sartu nire blogan

Anónimo dijo...

kaixo!
zer moduz?
ni ondo
beno agur!!!




idoia.e

Anónimo dijo...

kaixo

zelan,ikastolara bueltatzean
beno agur bero bat



idoia marauri